O mně

...kdo jsem, jak pracuji a čím se liším

Ve zkratce

Mgr. Alexandra Pyszková - organizátorka akcí

Mgr. Alexandra Pyszková
Organizátorka akcí

Mám zkušenosti s organizací kulturních akcí v neziskovém sektoru. Od roku 2010 jsem se podílela na produkci desítek akcí - svateb, plesů, oslav a obecních slavností.

Absolvovala jsem obor Management v kultuře na Masarykově univerzitě v Brně.

Jsem držitelkou Certifikátu Evropské svatební asociace (European Wedding Association).

Při své práci kladu důraz na individuální přístup, přátelskou atmosféru a promyšlenou koncepci.

10 věcí, které byste o mně měli vědět

  • Využívám průhledný systém ohodnocení svých služeb. Za zprostředkování služeb a produktů dodavatelů si neberu žádnou provizi. I proto se pro vás budu vždy snažit dojednat co nejvýhodněší ceny.
  • Mám zkušenosti s organizací kulturních akcí v rámci svého působení v občanském sdružení (Festival Jazz Off)
  • V oblasti soukromých i veřejných eventů se pohybuji již řadu let.
  • Mám jasnou představu o tom, jak lze akci dělat dobře a jak ji lze dělat špatně.
  • Jsem upřímná a prosazuji 100 % otevřenost při jednání s klienty.
  • Mám smysl pro detail, kterého je pro práci organizátora akcí potřeba jako sůl.
  • Jsem empatická, vnímavá, přátelská a otevřená nekonvenčním nápadům.
  • Jsem mladá a energická.
  • Neslibuji bezchybnost, ale omezení zbytečných chyb na minimum.
  • Aktivně ovládám anglický jazyk, plynule se domluvím se zahraničními klienty či dodavateli.

Kde působím

Sídlím v Českém Těšíně, vaši svatbu, oslavu či jinou akci můžu připravit na Karvinsku, Frýdecko-Místecku, Jablukovsku či přilehlém okolí (Český Těšín, Karviná, Třinec, Havířov, Orlová, Jablunkov, ...).

Komunitní spolupráce

Organizací akce můžeme také pomáhat. Již v minulosti jsem se pohybovala v neziskovém sektoru a podílela se na organizaci kulturních akcí. Ráda bych v této oblasti navázala spolupráci s lidmi, kteří mají vizi a touhu něco změnit.

Pokud se domníváte, že by vašemu sdružení pomohla fundraisingová akce či třeba jen sháníte ty správné dodavatele na vaši komunitní akci, neváhejte se na mě obrátit.

Pokud mi to mé časové možnosti dovolí, ráda se na vaší akci budu organizačně podílet - samozřejmě zdarma.

Rámcová nabídka služeb

S čím vám mohu pomoci?

  • S výběrem vhodných prostor pro konání akce
  • S rezervací vybraných prostor a komunikací s vedením a personálem při jednání o podmínkách
  • Zajistím vám adekvátní dodavatele produktů a služeb
  • Postarám se o komunikaci s těmito dodavateli a jejich koordinaci
  • Vytvořím rozpočet, časový harmonogram i dramaturgický plán akce
  • Pomohu zajistit formální náležitosti (zahrnuje komunikaci s úřady, získávání povolení, zprostředkování cizojazyčných překladů apod.)

Co se službou také získáte?

  • V mé osobě další "pravou ruku", která převezme podstatnou část zodpovědnosti za organizaci akce
  • Člověka, který může organizaci vašeho významného dne dle potřeby věnovat 100 % svého času a pozornosti
  • "Klid a mír" plynoucí ze skutečnosti, že veškeré stresující přípravy a starosti odpadají z vašich beder
  • Efektivnější využití vašich osobních financí plynoucí z poctivé rešerše trhu dodavatelů a případných partnerských slev, které můžete čerpat

Můj přístup - Akce jako dárek
Obdarujte sebe a své blízké

Připravujete svatbu, oslavu významného výročí nebo jiný soukromý event? Ušetřete si čas a starosti. Obdarujte sebe a své blízké netradičním dárkem - dnem plným zážitků a zábavy bez stresu, který se pojí s náročnými přípravami. Nabízím vám pomoc s plánováním, přípravami a realizací akce, případně i koordinaci akce přímo na místě.

Úvodní schůzka se mnou je ZDARMA. V rámci ní si u šálku kávy či čaje popovídáme o vašich představách, a nastíním vám možné cesty, kterými se může naše spolupráce při organizaci konkrétní akce ubírat. Ráda se s vámi podělím o užitečné rady, tipy a zkušenosti, které vám mohou pomoci vyhnout se častým chybám, ať již mých služeb využijete, či se rozhodnete akci zorganizovat sami.

Co získáte na úvodní schůzce?
  • Upřesnění možností spolupráce
  • Individuální cenovou nabídku
  • Časový plán příprav akce
  • Rady a tipy

Mé služby můžete využít buď pro sebe, nebo je věnovat svému blízkému, a to buď formou poukazu, nebo pro něj nechat uspořádat akci jako překvapení.

Chci si nechat uspořádat akci

Chci věnovat originální dárek

Proč?

  • Nabízím zcela individuální přístup.
  • Spolupráce je založená na přátelské atmosféře a vzájemné důvěře.
  • Jsem otevřená nekonvenčním nápadům.
  • Mohu být při přípravách vaší pravou rukou nebo samostatně pracující organizátorkou celé akce - záleží jen na vás.
  • Vždy kladu důraz na promyšlenou koncepci a kulturní program celé akce.

Blog

Svatba v dešti
Svatba v dešti II. Publikováno 23. 4. 2015
Mokrá svatba
Svatba v dešti I. Publikováno 22. 4. 2015

Kontaktní údaje

Mgr. Alexandra Pyszková
Masarykovy sady 71/28
737 01 Český Těšín

IČ: 033 79 116
Telefon: +420 775 317 151
Email: info@aprodukce.cz
Skype: aprodukce.cz